Beiträge von floras
-
-
Findelkind
-
Drillinge, Zwischen, Knoblauch und Möhren - alles roh in die Pfanne, Gemüsebrühe (selbstgemacht) dazu - nachher Sahne dazu und Hackfleisch
-
Holzkontor
-
-
Sorry Hippie,
habe auf dem kleinen Gerät die Geschichte mit meinen Augen nicht lesen können und habe es über die Windows-Tastatur dafür vergrößern müssen.
Dabei habe ich dein © Hippie übersehen. Tut mir leid.
Du schreibst schöne Geschichten hier - und auch an anderer Stelle in unserem Forum - und auch in deiner dir eigenen Art, die ich immer gerne gelesen habe.
Über weitere Geschichten würde ich mich sehr freuen.
-
Alles anzeigen
Gute Nacht
Rotkäpple...
Vor langer Zeit lebte in oin tiefe schwarze Wald a Muetter mit ihrem Mädle. Weil dui (des Mädle) immer a rots
Käpple auf'm Meckel ghett hett, na hend elle Leit sui *Rotkäpple* gnennt. Dr Vatter von dem Mädle heb sich aus
dem Staub g'macht, als dui Muetter mit dem Mädle trächtig war. Des war a reachter Lompesäckel..
Oines Tages sait dui Muetter zu ihrm Mädle:
* Heit gosch ma zu deim Großmütterle. Mer mueß sich mal sehe lau, sonscht erbet mir nix von ihre.
I heb beim Aldi an Guckelhopf kauft ond beim Lidl hend se an Trollinger ( Wain aus Schwabe) ghett.
Zsamme heb des 3 Eiro 25 koschtet. Aber ma mueß infeschtiere, wenn ma mol erbet wuill.*
Erscht heb des Mädle wui emmer gmault, aber als ihre Muetter ihr droht heb ihr oine auf dui Gosch zu haue, na heb sui nachgegebe.
Das Mädle heb den alte Spankorb gnomme, den Guckelhopf ond den Trollinger ei'packt ond onder meckre
gange.
Aufm Weg zum Großmütterle kam sui durch an ganz finstre Wald. Plötzli heb sui a Rascheln g'hört, Vor Angscht heb sui sich fast a'gschisse.
Vor sich naschlottre isch sui weitergloffe. Uff oimal hebs laut knackt ond da isch a Wolf vor ihre g'stande.
Wo sui na wolle wellt er wisse...ond sui heb eahm na erzählt...wege dem Großmütterle ond so.
Na isch der Säckel u ff oimal verschwunde gwe.
Viele Stonde schpäter isch das Mädle beim Großmütterle a'komme. Sui isch nei in's Heisle ond da lag dui Oma en ihrm Nescht.
Irgendwui sah das Omale andersch aus ond na heb des Mädle g'fragt:
* Großmütterle, warom hebs du so große Glotzpeppel*
Na heb des Großmütterle sait:
* Damet i di besser sege ko*
Das Mädle heb no g'fragt:
*Omale, warom hebs du so an große Zinke*
Ond des Omale heb gmoint:
*Damit i di besser rieche ko*
Ond zuletzt heb des Mädle g'fragt:
* Wieso hebs du so a große Gosch*
Ond uff oimol springt der Wolf ( denn der Säckel heb si verkleidet, nach dem er das Omale g'fresse heb)
aus dem Nescht ond ...schnapp, schmatz...heb er des arme Mädle gefresse.
Grunzend lag der Saukerle na em Nescht ond schlief.
Drei Tage später isch na a Wilderer ausem Oscht-Gau vorbeikomme ond heb das Schnarche g'hert.
Er heb durchs Fenschter gucket ond den Wolf g'sehe. Schnell nahm er sei Kalschnikowle ond heb den Wolf erschosse.Dann heb er eahm den Ranze uffg'schnitte ond na send siebe Goislein rausgsprunge...
Hanoi...ich glaub des war andersch...
A so...des Rotkäpple ond sei Omale send rausg'sprunge!
Ond wenn sui et g'storbe send,na lebet sui no heit.
© Hippie
Des haschd du abr schee abgeschrieba, Hibbie! 😇
-
Gilbert Bécaud - Nathalie
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
France Gall - Poupee De Cire, Poupee De Son (1965)
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
-
Andreas
-
-
Yak-Steak
-
-
-
-
-
⚽️ Norbert Nigbur ⚽️
-