Beiträge von Hippie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Falsch ausgedrückt :gehtgarnicht: ..Ne..ne es kann nur einen geben!!
-
Ich glaube, ich werde Hagiel mal fragen. :huhu:
Da musst Du Hagiel gar nicht fragen! Sie weiß, was sich gehört.
Sie nennt mich z.B. * Mein Herr und Meister*, *Massa* und *Göttlicher Göttergatte* , es sind so viele ähnliche Anreden, die mir aber im Moment nicht in den Sinn kommen. Bin gerade richtig gerührt :t06:
-
Ein schwäbisches Ehepaar schaut einem Mann beim Aufsammeln von Pferdeäpfeln zu: "Sagad Se mol, was machad Sia dodrmidd?" - "Dia Rossbolla kommad uff d'Bräschdleng." - "Jetz gugg no, es muass net emmr Schlagrohm uff de Bräschdleng sai!"
-
Bohnenviertel
Ein älterer Herr wird unweit des Stuttgarter Bohnenviertels angesprochen. "Na Siaßr, wie wärs midd ons Zwoi? 100 Eiro em Bedd, 25 Eiro em Treppahaus.." - "Von mir aus Mädle, do hosch 100 Eiro .." - "Gell, em Bedd isch hald schon gmiadlichr!" - "Ha, wer schwäddzd denn vom Bedd! 4 mol em Treppahaus!"
-
Ein Mädchen, das über die Fasnet einen recht lockeren Lebenswandel hatte, geht am Beginn der Fastenzeit zur Beichte. Nachdem Sie ihrem Beichtvater das ganze Sündenregister ihrer Fehltritte offenbart hat, sagt dieser ganz entsetzt zu ihr: "Woisch Du eigendlich, was Du mit dene viele Sinda verdiena dädsch?" - "Ogfähr scho, abbr wissad Se Hochwirda, mir isch net om’s Geld!"
-
Ein Mann trifft seinen Kumpel, der sieht völlig fertig aus. "Was ischn'n los midd Dir? - "Mei Mutter isch dod!" - "Ha des duad mr abbr loid! Sia war doch emmr so gesond, was isch'n bassierd?" - "Sia wolld geschdrn zom Obadessa Brodkardoffla macha ond beim Grombira hola isch se d'Kellrtrepp nakhageld, hod sich bees iebrschlaga onds Gnagg brocha. Ällas war vollr Bluad...!" - "Ja om Goddes Willa, was hennr no gmachd?" - "Greeschde Spätzla!"
-
Herzlichen Glückwunsch

-
Dosenvorrat
:hier: Habe ich auch immer im Haus
-
-
Ziegenbock
-
-
Fliegenklatsche